A lazy day

 
 
 
 
Min dag har bestått av mat och att sitta bakom Elli på mopeden. En skön och lat dag helt enkelt. Vi har åkt fram och tillbaka överallt känns det som. Vi var på en picknick bland annat, som ni ser på bilden högst upp. Vi glömde dock lokan, som ni ser på de sista bilderna. Så vi hämtade dem och åkte till ett annat ställe. Det är grymt kul att åka moped, längtar extremt tills jag får mitt körkort och kan åka själv. 
 
 Ikväll ska jag inte göra mycket, men imorgon ska jag däremot träna med Miia. Det var längesedan så det ska bli väldigt roligt. Nästa vecka ska jag träffa Eve, Ester och åka och kolla på moped med mamma. Kul att ha något att göra, den här sommaren har gått åt till att vara med Elli, sova, äta och träna. Inte för att det har gjort mig något, men det blir lite segt i längden haha ^^ 
 
Det skulle vara såå kul om man kunde träffa er fina människor på instgram någon gång, det är bara en tanke jag har men det skulle vara grymt!
 
//
 
My day has consisted of food and been sitting behind Elli on her motorbike. A nice and lazy day. It feels like we have been driving all over the town. We had a picnic as you see in the first pic. We forgot the water though, as you can see in the last pics. So we drove back to my place, picked them up and drove to an other place. It's so fun to ride a motorbike, I'm longing extremly for getting my driving license so I can go by my own.
 
 I won't do much tonight, but tomorrow I will workout with Miia. It was a long time ago so it's gonna be very fun. Next week I'm gonna see Eve, Ester and go with my mum to a motorbike-store. It's fun to have something to do, this summer have I been with Elli, eating, sleeping and working out. It doesn't bother me, but it gets a little boring after a while haha ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback