Want a hard workout

 
 
Godmorgon! Jag har varit vaken i två timmar nu. Jag har ätit gröt framför Gossip Girl. Vädret är en aning sämre idag, men jag tycker det är ganska skönt, ska sitta inne ett tag nu och bara ta det lugnt. En slapp söndag får det bli, exklusive träning då ^^ Jag har haft två vilodagar nu, så detta blir endast mitt tredje träningpass för veckan. Jag tror dock det kommer bli ett rätt tufft pass idag, eller jag hoppas det i alla fall. Om mitt knä vill sammarbeta kommer jag träna ben två gånger nästa vecka då jag bara har tränt ben en gång i några veckor nu. Trist, då ben är mitt största komplex haha, och det är dessutom ganska kul att träna ben :) 
 
 Vi hörs senare, kramar!  
 
//
 
Goodmorning! I've been awake two hours now. I've been eaten oatmeal in front of Gossip Girl. The weather is quite bad today, but I think it's nice that way, I will sit in my bed and just chill. A lazy Sunday, the workout is not included ^^ I've had two restdays now, so this will only be my third session this week. I do think this session will be pretty hard though, or I hope so. If my knee will work as it should I think I will train legs two times next week, because I've only trained legs one time in a few weeks now. Boring because my legs are my biggest complex haha, and it's actually fun to train legs :) 
 
 See you later, hugs! 
 
 

GLÖM INTE THIS OR THAT! :) 
 
DON'T FORGET THE THIS OR THAT CHALLENGE! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback