A new week

 
Flexar lite såhär en måndag 
 
 
Hej på er! Måndagen är här, en ny vecka har börjat och sommarlovet blir kortare och kortare. Fast det sista ska man inte tänka på, njut av nuet! 
 Idag skulle jag, Eve och Lisa träffats vid 14, men Eve vaknade över 14 och Lisa kunde inte. Så jag och Eve ska snart mötas på stan, hon var tvungen att vakna lite först haha ^^ Jag själv har hunnit med ganska mycket nu på morgonen. Jag har ätit, kollat Gossip Girl, rakat benen, diskat, sminkat mig, plattat håret och ätit lunch. Som ni ser på bilderna är detta vad jag har på mig idag. Blå jeans, en spetstopp, armband från EA och Gina Tricot och Hollister's body mist. Älskar bodymisten nu på sommaren, passar perfekt! 
 
 Igår tränade jag med Miia! Det var riktigt roligt och jag lärde mig mycket. Satte även personbästa i både marklyft och bänk. Jag älskar bänkpress, det är så kul! Man blir extra taggad när det går bra också, och när man har någon som hjälper till och vill att man ska lyckas! Härlig känsla!
 
//
 
Hello guys! Today it's Mondag, it's a new week and the summer is getting shorter and shorter. But the last thing shouldn't we think of, enjoy every minute!
 
 Today should I, Eve and Lisa seen eachother at 2 pm, but Eve woke up after 2 pm and Lisa couldn't make it. So me and Eve will meet in the city soon, she just had to wake up a little first ^^ I have actually done a lot this morning. I've been eaten, watched Gossip Girl, shaved my legs, washed the dishes, put on make up, flat my hair and eaten lunch. As you see in the pics is this what I wear today. Blue jeans, a lace-top, bracelets from EA and Gina Tricot and Hollister's body-mist. I love the body-mist in summer, fits perfect! 
 
 Yesterday I trained with Miia! It was very fun and I learned a lot. I also did two personal bests in deadlifts and benchpress. I love benchpress, it's so fun! It feels even better when it goes well, and when someone helps me and wants me to succed! Lovely feeling! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback