Watch out ''Motalabor''

 
 
''Varför har du jeans?'' -FÖR ATT JAG OCH ELLI SKA ÅKA MOPPE! 
 
Grattis Ellinor Anna Linnea Röjne, aka Elli, till ditt körkort OCH namnsdag!♥ 
 
 Jag sitter just nu i min säng, skrivandes och väntar på ett pling från Elli. Hon blev nämligen kvar i Linköping en stund till efter testet. När hon är hemma ska vi åka moppe tillsammans för första gången. Kommer bli så kul, jag har längtat hela veckan. Det känns som att jag längtat mer efter den här dagen än vad Elli har gjort, haha. 
 
 Förövrigt är det vilodag idag. Igår blev benpasset ett armpass på grund av att mitt knä spökade... Trist, men jag ska vila tills på söndag och då försöker jag igen. Vi flyttar till pappa idag också, jag saknar honom till tusen. Vi har varit hos mamma i tre veckor nu. Så det ska bli supermysigt att träffa honom igen :) 
 
 Vi hörs hörrni, och om ni ser en röd moped med två blondiner på, watch out! 
 
//
 
'''Why do you wear jeans''- BECAUSE ME AND ELLI ARE GOING TO DRIVE MOTORBIKE! 
 
Congratulations Ellinor Anna Linnea Röjne, aka Elli, to your driving license AND Name day!♥ 
 
 I'm sitting in my bed, writing and waiting for Elli to text me. She stayed in Linköping after she wrote the test. When she's home are we going to drive motorbike together for the first time. It's gonna be so fun, I've been longing for a week. It feels like I've been waiting more for this day than Elli has, haha. 
 
 Otherwise I have restday today. Yesterday turned the legday into an armday because of my knee... Boring but I will rest until Sunday and then I try again. We're moving to my dad today too, I miss him so much. We have been at my mum's for three weeks now. So it's gonna be very cosy to meet him again :) 
 
 See you, and if you see a red moped with two blonds, watch out! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback