Being at home

 
Idag valde jag att vara hemma och ta det lugnt. Orkade inte dra mig till en strand då jag har gjort det tre dagar i rad nu. Så jag ligger i trädgården och läser, ska ta ut detta och äta och senare ska jag till gymmet och träna ben! Ska bli kul. Har haft problem med mina knän och har därför inte gjort knäböj på nästan två veckor. Ska försöka mig på det idag och hoppas på att det går bra :) 
 
 Längtar sjukt mycket till imorgon, då ska Elli skriva upp inför mopedkörkortet och därefter ska vi åka tillsammans. Gå in på hennes blogg och önska henne lycka till vettja! HÄR♥ 
//
 
Today I choosed to be at home and chill. I didn't want to go the beach since I've done that three days in a row now. So I'm lying in the garden reading, I'm gonna eat this and later I will go to the gym and train legs. It's gonna be fun. I've had problems with my knees and there for I haven't been doing squats in almost two weeks. So I will try it today and I hope it will go well. 
 
 I'm longing for tomorrow, Elli is going to write the test for her driving license. After that we're gonna drive around together. Go to her blog and wish her luck! HERE♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback